JAK ZDOBYWAĆ WIĘCEJ POZYTYWNYCH OPINII?

Jeżeli kiedykolwiek zdarzyło Ci się czytać negatywne opinie w Internecie o własnej firmie, to wiesz, że jest to problem, który może spędzać sen z powiek. Jednak czy taka sytuacja jest bez wyjścia? Przede wszystkim nie oznacza, że klienci starają się działać przeciwko Tobie – wręcz odwrotnie – mają świadomość wpływu referencji i starają się zobrazować negatywne doświadczenia, pisząc opinie w Internecie.

Niestety, ale pod wpływem emocji człowiek jest bardziej skłonny do wyrażania swojego zdania w sposób nieprzychylny dla marki, dlatego gdy tylko poczuje się, że został potraktowany niesprawiedliwie, jest skłonny opisać swoje przeżycia w postaci recenzji w sieci. Z tego powodu tak ważne jest nieustanne badanie rynku i poznawania potrzeb własnych konsumentów.

Kluczowe jest jednak pytanie – jak zdobywać więcej pozytywnych opinii? Cóż, nie od dzisiaj wiadomo, że referencje mają realny wpływ na decyzje klientów. Negatywne się przytrafiają, ale nie warto ich traktować jako największe zło. Grunt to pozyskiwać jak najwięcej tych przychylnych, bo opinie w Internecie to współcześnie sposób zdobywania informacji przez ludzi, a co dla Ciebie najważniejsze – przez potencjalnych klientów Twojej firmy.

Dlatego istotnym elementem prowadzenia marki jest dbanie o jej reputację już w pierwszych krokach jej działalności, ale także kompleksowe badanie rynku. Im bardziej znamy konsumenta, tym w większym stopniu potrafimy zaspokoić jego potrzeby, a wtedy szansa na zdobycie rekomendacji w sieci rośnie.

Jednak, gdy pomimo zadowolenia klienta pozytywne opinie w Internecie się nie pojawiają lub jest ich wciąż za mało, warto wybrać nowatorskie rozwiązanie Fixback, które w sposób wielopoziomowy zaspokaja potrzeby przedsiębiorców. Jak? Za pomocą natychmiastowego pozyskiwania opinii na podstawie kodu QR, który przekierowuje do odpowiednio stworzonej ankiety na temat jakości produktów bądź usług.

Klient potrzebuje jedynie telefonu, chwili czasu… i motywacji. A nic tak nie motywuje, jak zachęta w postaci zniżki, bonu czy podarunku! To od właściciela firmy zależy, w jaki sposób zachęci konsumenta do wypełnienia wygenerowanej ankiety. Współpracując z Fixback, nie musisz się zastanawiać, jak zdobywać więcej pozytywnych opinii.

To rozwiązanie wpływa na polepszenie wizerunku, ale również pozwala na badanie rynku i zadowolenia klienta łatwiejszym, szybszym i przede wszystkim tańszym sposobem niż zlecanie takich działań firmie zewnętrznej.

Give a Comment